دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ابی به نام جان جوانی

Download New Song By Ebi Called Jan Javani

دانلود آهنگ جدید ابی به نام جان جوانی


متن آهنگ ابی به نام جان جوانی

برای با تو بودنم راه ستاره رفته ام

هر سفر سال یه بار من به شماره رفته ام

هزار پنجره نگاه در انتظار ساخته ام

روح غرور مرده را در اشک خود شناخته ام

جان جوانیه مرا پیر ترانه کرده ای

زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای

اسم مرا صدا بزن به قصه دعوتم بکن

به خواب روی شونه ات بیا بد عادتم بکن

جان جوانیه مرا پیر ترانه کرده ای

زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای

مرا به خلوتت ببر جان بده به نگاه من

ببوس تا پاک شوم در عشق تو گناه من

*******************************

دانلود آهنگ ابی به نام جان جوانی

******************************

شبانه با نگاه تو رنگ سپیده میشوم

پر از تماشای رخت چه آب دیده میشوم

پیش شراب چشم تو با تو کنار میروم

سری که گرم عشق توست به سمت دار میدوم

جان جوانیه مرا پیر ترانه کرده ای

زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای

اسم مرا صدا بزن به قصه دعوتم بکن

به خواب روی شونه ات بیا بد عادتم بکن

جان جوانیه مرا پیر ترانه کرده ای

زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای

مرا به خلوتت ببر جان بده به نگاه من

ببوس تا پاک شوم در عشق تو گناه من

  • ۹۳/۰۹/۲۸
  • negar azizi

ابی

دانلود آهنگ جدید ابی