دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آوا بهرام به نام فاطما گل

تنظیم : راشا تقی‌پور / این آهنگ تیتراژ سریال فاطما گل میباشد .

دانلود آهنگ سریال فاطما گل با صدای آوا بهرام

متن آهنگ فاطما گل از آوا بهرام :

من دختر روزای تنهایی… با هر عذاب تازه جنگیدم

 از غصه فردا نگو با من … روزای از این بدترم دیدم

 تا مرز وحشت … تا جنون رفتم

 از ترس دیوونه شدن … کم نیست

 تو اومدی و من … به غیر از تو

 چیزی به جز تصویر … یادم نیست

تو اومدی تا فکر روزای … تلخ گذشته از سرم وا شه

من ضربه خوردم تا قویتر شم … فردای من میتونه زیبا شه

تو اومدی تا فکر روزای … تلخ گذشته از سرم وا شه

من ضربه خوردم تا قویتر شم … فردای من میتونه زیبا شه

هر اتفاقی که برام افتاد … شاید دلیل محکمی داره

 وقتی ورق برگرده میبینی … این زندگی به من بدهکاره

 باید منو باور کنی  تا عشق … سد امیدو آرزو باشه

 با مرحم دست تو میتونه … زخم عمیق من مداوا شه

 باید منو باور کنی  تا عشق … سد امیدو آرزو باشه

 با مرحم دست تو میتونه … زخم عمیق من مداوا شه


Ava Bahram New Track Fatma Gol

  • ۹۳/۰۹/۰۲
  • negar azizi

آوا بهرام

سریال فاطما گل