دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام چه ساده

Download New Song By Shahab Bokharaei Called Che Sade

دانلود آهنگ شهاب بخارایی به نام چه ساده


متن آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام چه ساده :

آخ چه راحت وای چه ساده
دلم دل به تو داده
آخه هر جا که هستی اومده پای پیاده
این دلم چه ریزه ریزه داره به پات میریزه
آخ برم قربون چشمات که برام خیلی عزیزه
منی که هستم هلاکت
میشم من عشق پاکت
منی که هستم هلاکت
میشم من عشق پاکت
آخه لب تر کنی میمیره
عاشق اون نگاهت
آخه لب تر کنی میمیره
عاشق اون نگاهت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام چه ساده

♫♫♫♫♫♫

آخ چه راحت وای چه ساده
دلم دل به تو داده
آخه هر جا که هستی اومده پای پیاده
این دلم چه ریزه ریزه داره به پات میریزه
آخ برم قربون چشمات که برام خیلی عزیزه
منی که هستم هلاکت
میشم من عشق پاکت
منی که هستم هلاکت
میشم من عشق پاکت
آخه لب تر کنی میمیره
عاشق ِ اون نگاهت
آخه لب تر کنی میمیره
عاشق ِ اون نگاهت